Favoritele mele

  • Sims 3,My Little Pony,muzica

Etichete

19.07.2012

Carte de Scris

Buna,oameni buni! 
Am intrat in domeniul scrisului...
Adica, am inceput sa scriu o carte! :)
Serios, oameni buni. Am inceput sa scriu o carte.
Cred ca ma credeti nebuna deoarece zic ca scriu o carte.
Pai,ca sa va dovedesc, o sa va dau un fragment din cartea mea:


"Dupa un timp,ea s-a asezat sub un stejar umbros.A inceput sa rasfoiasca o carte groasa.
 Rachel a fost atat de absorvita de carte,incat nici n-a observat ca o sclipire argintie se afla in fata ochiilor ei albastri.
 (...)
 -Ce e asta? se intreba cu rasuflarea taiata.
 Licarirea aceea nu disparea in nici un fel sa chip. Era misterios..."


Sper ca v-a placut acest fragment!
 Oricum, am 1 problema:


1)Dupa ce termin manuscrisul trebuie sa gasesc un Editor. Oare unde voi gasi unul bun? (Va costa?)


Apropo, ziceti-mi si mie,ar trebui sa continui de scris cartea, sau nu? Cred ca o sa ziceti nu deoarece am 10 ani. Dar daca o sa public cartea, atunci, lumea o sa se minuneze cum am scris eu o carte(nu-i asa?) ? Si Romania macar o sa aiba o mandrie (Cred si eu...)!


 Eh,oricum... Poate n-o sa iasa bine cartea, sau... O sa renunt (ceea ce ar fii cu adevarat aiurea!) !
 Mda... Va fii greu sa scriu o carte. Manuscrisul. Rescrierea. Editarea. Editura (cu totul altceva in comparatie cu Editarea) . Publicarea. +Bani de dat 


 Ar trebui sa nu-mi cumpar The Sims 3 ... 


 Voi ce ati face daca ati fii in locul meu? Ati continua cartea? V-ati lasa pana prin Liceu-Facultate? :)


Niciun comentariu: